• Şangay, Çin

dunya ile aramda

www.oguzgidiyor.com

İşimgücümgezmek

Her gün yeni gezi blogları ile karşılaşıyoruz ve sayımızın artmasına çok seviniyoruz. Listemizde yoksanız yorum bölümüne blog bilginizi yazarsanız listeye ekleriz.

27 Responses to Diğer Gezi Blogları

1. Yaprak dedi ki:

Bu yazinizi yeni fark ettim Ayfer-Onur. Ben de faydalanacagim listenizden. Bir gun ben de benzer bir yazi hazirlarsam listemde bas siralarda olacaksiniz 🙂 Keyifli gezilerde, huzurlu gunlerde bulusmak umidiyle 🙂

• ayferonur dedi ki:

Yaprakcım çok teşekkürler. Mümkün olduğunca listeyi güncellemeye çalışıyoruz ve yazılarını ilk okumaya başladığımız andan itibaren listeye senin sayfanı da ekledik diye hatırlıyorduk. Ama bu mesajın sayesinde tekrar kontrol ettiğimizde olmadığını fark ettik 🙁 Listeyi belli bir sırada yapmadık ama ilk okunacaklar arasındasın 🙂 Hepimize keyifli geziler, huzurlu günlerde buluşmak dileğiyle…

• Yaprak dedi ki:

Ayfercim, cok tesekkur ederim guzel mesajin icin canim 🙂 Siz de benim ilk siralardaki bloggerlarimdansiniz. Keyifli gezilerde, huzurlu gunlerde bulusmak uzere ikinize de sarildim 🙂

• ayferonur dedi ki:

Teşekkürler Yaprakcım. Görüşmek ve daha uzun süreli vakit geçirmek dileğiyle. Öpüyoruz, sevgiler 🙂

2. https://kesfetsek.com/ ‘u da bu listede görme ümidiyle.

Ahmet keşfetsek’i listemize ekledik. Hatırlatma için teşekkürler…Medellin’den sevgiler, selamlar…

3. Birdenfilmizle dedi ki:

Bu tip kişisel bilgi veren sitelerin değerini bilmek gerekiyor. Çünkü emek verilip bizler için değerli bilgiler paylaşılıyor. Gerçekten ellerinize sağlık değerli yazınız için.

4. Bizimle Gez dedi ki:

Merhabalar;

Beni de unutmayın 🙂 Kısa bir zaman önce blog sahibi olsam da bu alanda iyiler arasına girmeyi hedefliyorum.

Bizimle Gez / Aykut Özcan
    Ref: İsmail Acar

5. Film izle dedi ki:

Güzel paylaşim teşekkürler

6. Embiye Ülgen dedi ki:

Bir gün yolumuz Atlanta’dan geçerse görüşmek dileği ile, keyifli geziler… Embiye http://www.gezenanne.com

Merhaba Embiye,
      Yolu Atlanta’dan geçecek bütün gezginleri bekleriz, yeter ki evde olalım 🙂 Çocukla gezen gezginler için de bir kategori eklememiz gerektiğini fark ettik 🙂 Şimdilik takip ettiklerimize ekliyoruz, listeyi en kısa zamanda yenileyeceğiz. Keyifli geziler.. Selamlar, sevgilerimizle.

7. Güneş Akdoğan dedi ki:

Çok güzel bir liste olmuş. Teşekkürler.

• ayferonur dedi ki:

Teşekkürler Güneş, yürüyerek gezen gezginler için de bir kategori yapmalı ama bildiğimiz ve takip ettiğimiz bir tek sen varsın 🙂 Şimdilik takip ettiğimiz gezi bloglarının içine ilave ediyoruz. Selamlar, sevgilerimizle…

8. Işıl Sayım dedi ki:

Sevgili Ayfer ve Onur,
    Gezi blogları listenizde yer almaktan büyük mutluluk duydum. Gezilerinizde yolunuz açık olsun, hep beraber paylaşımda kalmak dileği ile…Işıl

• Ayferonur dedi ki:

Sevgili Işıl, hepimizin yolu açık olsun. Keyifli geziler ve paylaşımlar…
      Selamlar, sevgiler…

9. yolculuk zamanı dedi ki:

Sevgili Ayfer ve Onur,
    Hiç bilmediğimiz diğer gezginlerden haberdar olduk sayenizde teşekkurler.
    Yollarda karşılaşmak dileğiyle 🙂
    Kevser & Ali

Sevgili Kevser & Ali,
      Rica ederiz. Elimizden geldiğince diğer arkadaşlarımızı da ekleyerek tanıtmaya çalışıyoruz. Sizi de zevkle takip ediyoruz. Yolunuz açık olsun.

Atlanta’dan yolunuz geçerse bekleriz.

Bir gün görüsmek dileğiyle 🙂
      Ayfer & Onur

10. Tekne Kiralama dedi ki:

Ege civarında tekne tatili ile ilgili blog ( http://teknezamani.com/ ) yazıları yazan biri olarak listenize girmek dileği ile 🙂 derlemeniz için teşekkür ediyorum …

• Ayferonur dedi ki:

İlginiz için çok teşekkür ederiz. Bloğunuz güzel ama turların yer aldığı ticari amaçlı bir site olduğu için maalesef listemize ekleyemeyeceğiz. Listemizde bireysel deneyimlerini paylaşan ticari amaçla kurulmamış gezgin arkadaşların bloglarına yer veriyoruz. Umarız anlayışla karşılarsınız, ama burada yorum olarak sayfanız bulanabilir, dikkatini çekecek gezginler olacaktır.

11. Gezginin Ayak İzleri dedi ki:

Ayfer ve Onur Harika bir blog olmuş yeni inceleme fırsatı bulabildim. Nice yollara

12. LaLe Çizmeci dedi ki:

Sevgili AyferOnur, diger meshur gezi bloglarinin arasina beni de eklediginiz icin cok tesekkur ederim! yolunuz acik olsun.. sevgiler 🙂

13. Kemal Kaya dedi ki:

Gezi blogları arasında yer almaktan mutlu duydum. Sevgiler dostlar